niedziela, 15 kwietnia 2012

Rodział..4..♥

Tydzień treningów juz minoł..
Jutro wieczorem pierwsza runda zawodów..
Okropnie sie denerwuje...boje sie że Annabel będzie lepsza..
Jest juz wieczór ide spać, jutro naprawde wazny dzień..


Budzik zadzwonił...
Dzis ten dzień..
Dzis mamy 5 godzin prób..
puźniej idziemy na miejsce zawodów i tam jeszcze troche ćwiczymy.
Pierwszy występ więc dziś tańczymy coś takiego bardziej wolnego.
Jako ze chodziłam na balet to mam solówke baletową..
Troche sie boje ze cos popsuje..
Wczoraj tańczylismy solówki na parku..było fantastycznie..
Ludzie nagrywali nas komurkami i aparatami a my poprostu tańczyliśmy..


Ide właśnie na trening..ide wcześniej niz wszyscy bo chce poswiczyc swoja solówke, za pół godziny wszyscy wejda na sale wiec mam troszke czasu dla siebie..
Właczyłam muzyke i zaczełam tańczyć solo..
Nasz układ składa sie z kilku części..
Kazdy ma swoja role..
Są 3 dziewczyny z przodu ubrane w leginsy i piała bluzke i to jestem ja Victoria i Monika
Tańczymy bardziej cos spokojnego..Razem w parach z chłopakami..
Mateuszem Tomkiem i Danielem..
Za nami tańczą 4 dziewczyny z chłopakami i tańcza streetdance..
dziewczyny są ubrane w fioletowe bluzki i czarne spodnie..
W srodku piosenka zmienia się i leci wolna melodia wtedy reszta robi pólkole
a ja jestem w srodku i pokazuje triki z baletu..
Na koniec wszyscy tańczymy HipHop
Nasze stroje widzielismy juz wczoraj..


To jest mój Victori i Moniki..
A chłopcy wtedy maja czarne spodnie i koszule w krate.
A to jest strój dla pozostałych
Chłopcy tu maja szare dresy i czarne bluzki z krótkim rękawem z napisem Dance.


Bardzo podobaja mi sie stroje..
O widze ze mam coraz mneij czasu wiec koniec rozmysleń i biore sie za trening..
Poćwiczyłam troche a puźniej dotarła reszta.
Ćwiczyliśmy wszystko parenaście razy..
Puźniej wróciliśmy do hotelu..
Nie pamietam czy wspomniałam ale przefarbowałam sie na czarno.
Postanowiłam wyprostować włosy i  zrobic lekki makijaż..
Teraz wsiedliśmy do autobusu i jedziemy na miejsce zawodów..


Własnie dotarlismy na miejsce..
Mielismy przydzielona sale nr 25 zeby sie przygotowac..
Jak sei na nieszczescie okazało w sali 26 była Annabell ze swoja grupą..
Wychodzać odrazu nas zaczepiła..

- I co myślisz ze jak ubierzesz sie w dziewczęce ciuchy to staniesz sie dziewczyna..haha..zabawna jesteś...nie pasujesz tu..zobaczysz za niedługo odpadniesz..- jak ja jej nie nawidze...

- Nie bądz taka pewna..a ty niby jesteś dziewczyną..? ja bym powiedziała ze bardziej lalka..tona tapety na twarzy i ubrana na róż..zdecydowanie Barbie..i co powiesz coś czy zatkało cie..- odgryzłam sie.

- Dziewczyny idziemy..nie bedziemy rozmawiać z nimi bo jeszcze reputacja nam spadnie- ale ona jest pusta..

Poszliśmy za kulisy..bo byliśmy 5 zespołów dalej..a reszta poszła na widownie i tam czekaja na swoja kolej..Przed nami były Dziewczynki idealne czyli Anna z resztą..
Musze przyznać ze sie stresowałam..

- A teraz zapraszamy zespół VIANA z Polski..- rozległ sie głos..chodizło o zespół Anny.
Przyglądałam sie temu występowi..nic specjalnego..sam HipHop..
Puźniej był zespół z Brazyli oni tańczyli jakies tańce w parach..to znaczy cos takiego towarzyskiego..
puźniej była grupa z Ny zatańczyli niesamowicie...
Stresowałąm sie masakrycznei i dalej juz nei ogladałam dopiero gdy usłyszałam zapowiedz to sie obudziłam

- Zapraszamy grupe Katharsis z Polski..przywitajmy ich brawami..- powiedizał prezenter..
Wyszliśmy na scenę gdy zobacyzłam ile osób jest na widowni to normalnie miałam ochote stamtad uciec..
Ale gdy rozbrzmiała muzyka nie było najgożej..
Puźneij poszliśmy na widownie i ogladalismy reszte występów..a gdy juz sie wszystki skończyły to była godzinna przerwa i mieli wybrać 7 zespołów które dzis odpadną..

*** 
Srorki nei mam zabardzo weny..
Dziekuje wam ze czytacie moje dzieło..
Prosze o komentarze
Przepraszam za błędy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz