niedziela, 15 kwietnia 2012

Nowa Szafa Dziewczyn..czyli garderoba do Londynu...

No i zakupy sie odbyły..
Nie wiem jak oni przekonali mnei do neiktórych ubrań
ale na szczęście postawiłam tez na swoim i kupiłam cos bardziej w moim stylu
Te zakupy były bardzo długie..
Kupilismy mase rzeczy..
Oczywiscie połoa jest moja a połowa Viki 
Wiadomo które rzeczy sa moje..
Wiekszośc sukienek i spudniczek należy do mojej drogiej przyjaciółki
Ale neiktóre też do mnei bo mój kochany braciszek kazał mi kupić te rzeczy..
Z neiktórych ubrań zrobiliśmy już stylizacje a raczej oni zrobili 
gdy ja siedziałąm na łózku i słuchałam muzyki..
To teraz zapraszam na przegląd ubrań do Londynu..















































































***
Mam nadzieje że ubrania sie podobają..
Zapraszam na dalsze losy głównych bohaterów..
Prosze o komentarze..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz